wtorek, 23 września 2014

Autumn fashion

Witam Was Kochani!

Dziś pierwszy dzień kalendarzowej jesieni, a pogoda, mam wrażenie, że robi mi na złość. W dodatku, jak co roku o tej porze, złapałam jakąś potworną infekcję, która próbuje skierować mnie w stronę łóżka, a mój intensywny w ostatnim czasie tryb życia nie pozwala mi na polegiwanie.
Lecz mimo wszystko witam Was z dobrym humorem :). Otóż, blog istnieje niecały tydzień, a już doczekał się 12 obserwatorów i pojawiają się pierwsze polubienia na FB, a liczba wyświetleń wynosi już ponad 120. Oby tak dalej :). Polecajcie i przekazujcie dalej informacje znajomym :).
Dzisiaj postanowiłam przygotować dla Was jedną stylizację, na razie na sucho :). Wybrałam dla Was coś klasycznego i wygodnego, gdyż właśnie w podobnych stylizacjach możecie oglądać mnie na codzień. Klasyczne rurki połączyłam z eleganckim kremowym golfem, którego ogromną zaletą jest, dodający uroku, żabot, oraz szarą wełnianą marynarką, sprawdzającą się w chłodne jesienne dni. Do tego zaproponowałam klasyczne czarne botki na obcasie oraz szarą kopertówkę. Stylizacja sprawdzi się zarówno podczas spotkania z przyjaciółmi oraz na codzień - w pracy, czy w szkole. Wszystkie rzeczy znaleźć możecie na Choies.
Co o niej sądzicie i czy macie jakieś pomysły na następną stylizację :)?


1 komentarz:

  1. Bardzo lubie ta firme :)
    Zapraszam Cie takze do mnie na nowy post ;*
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń