niedziela, 21 września 2014

Choies Look

Witam Was Kochani!

Pogoda nadal nie dopisuje wykonaniu zdjęć, a szkoda, ponieważ mam już przygotowane do Was kilka, mam nadzieję ciekawych, stylizacji, które w niedługim czasie na pewno się tutaj pojawią :). Przypominam o rozwijającym się Fanpage'u i obserwacjach :). Od dzisiaj śledzić mnie można również na Asku.
Jednak dzisiaj, postanowiłam przedstawić Wam amerykańską firmę Choies.
Przeglądając blogi modowe zauważyłam, że wiele blogerek współpracuje z tą właśnie firmą. Choies w swojej ofercie posiada szeroki asortyment ciuszków damskich, jak również znajdują się propozycje dla panów.
Co ważne, zakupy wysyłane są zupełnie za darmo na cały świat, a ceny porównywalne do tych obowiązujących w Polsce.
Wśród ciuszków znalazłam kilka, które mnie zainspirowały. Zobaczyć je można poniżej. Co o nich sądzicie? Będę wdzięczna za każdy komentarz :)

Kilka T-Shirtów

 
Marynarki


Sweatshirts

Szorty

Jeansy


Sukienka


Spódniczki


1 komentarz: